Buveinė:
J.Dalinkevičiaus g. 2,

LT-85118 Naujoji Akmenė, Lietuva

Įmonės kodas: 153009143

PVM mokėtojo kodas: LT530091413

Į pradžią Rašyti laišką Svetainės medis Paieška Lt En Ru

Cementininkų žinios

2016 03 20
Remontininkai dirbo atsakingai

Gamybos direktoriaus pavaduotojui remontui Stasiui Knataičiui, kaip ir daugeliui kitų įmonės vadovų bei technikos personalo specialistų, sausio ir vasario mėnesiai buvo įtemptų darbų metas - naujosios technologinės linijos sukamoji krosnis sustabdyta prieš pat Naujuosius metus ir nuo sausio 4 dienos pradėtas jos ir kitos su technologiniu procesu susijusios įrangos remontas. S. Knataitis akcentuoja, kad 2014-ieji dar buvo krosnies bandymų, derinimų, pakeitimų, patobulinimų, dažnų stabdymų po statybos išlindusių, pradžioje nepamatytų, neužbaigtų darbų šalinimo metai. Konsultacijas dar teikė užsienio firmų atstovai, o praėjusiais metais dirbta tik savo jėgomis ir savų specialistų žiniomis. Nebeliko naująją krosnį „pavaduojančių" senųjų linijų. Krosnies sustabdymai ir paleidimai gamybininkams - brangų laiką atimantys ir „skausmingi" momentai, nes krosnis ataušta per 2-3 dienas. Naujam sezonui pasiruošti skirta beveik dvigubai daugiau laiko nei įprastai, tad ir dirbta preciziškai.


Didelį egzaminą šiame etape išlaikė ir gamybos cecho personalas. Įrengimų eksploatuotojai geriausiai žino labiausiai pažeidžiamas jų vietas.
Per šios žiemos remontą apžiūrėta praktiškai visa su technologiniu procesu susijusi įranga. Kad darbai vyktų sklandžiai buvo patvirtintas detalus jų atlikimo grafikas. S. Knataitis pasakojo, kad remontininkų dėmesio sulaukė ir tie įrengimai, kurie dabartiniu metu rūpesčių nekelia. Demontuota didžioji dalis elektros variklių - jie buvo išardyti, patikrinti guoliai, o atlikus balansavimą vėl surinkti. Rimtas darbas atliktas su džiovinto molio ir kalkakmenio mišinio plaktukiniu trupintuvu - gamintojas Vokietijoje plaktukus patiekė vasario 15 dieną, iki krosnies užkūrimo likus 10 dienų. Sutaisytos nuo didžiulių karštų (per 300 laipsnių) žaliavas džiovinančių oro srautų kai kur pragraužtos dilimui atsparios termoizoliacinės dangos. Be jų pakeista ir didelė dalis sukamosios krosnies įklojų (futeruotės). Remontą atliko Lenkijos firma BIS IZOMAR, kuri jau vykdė naujosios sukamosios krosnies ir kitų vamzdynų įzoliavimo karščiui atspariomis plytomis darbus. Tam tikrų problemų buvo didžiuliame, apie 3 km ilgio, transporterių ūkyje. Pavyzdžiui, ilgiausia jo atkarpa - 600 metrų - nusidriekusi nuo trupinimo skyriaus iki molio sandėlio. Akmeniškis kalkakmenis yra drėgnas ir žiemos sąlygomis prie transporterio juostos prišala, prilimpa. Tokias savybes turi ir molis. Praėjusiame sezone cementininkai taikė kelis būdus prieš žaliavų prilipimą - įrengė juostų valytuvus, grandiklius, bet reikiamo efekto dar nėra. Į įmonę buvo atvykę projekto autorių, Italijos firmos BEDESCHI atstovai, tad tikėtina, kad atsiras racionalus sprendimas.
Aptarnavimo padalinio remonto tarnybos vadovas Olegas Sviatskij kelių šimtų pozicijų remonto grafike darbus žymėjo trimis spalvomis: žalia - užbaigti, geltona - vykdomi, raudona - laukia eilės. Mechanikų Alvydo Beržunsko, Virginijaus Jokubausko, Ričardo Grigaliūno vadovaujamų brigadų remontininkai tvarkėsi savo baruose. Malimo mechanikui Igoriui Mikulevič dar sunkiau - remontas vyko veikiančiame cemento malimo bare. Mechaninių dirbtuvių mechanikas Vytautas Dzindzelėta su personalu vos spėjo atlikti kolegų užsakymus. Remontininkams svaria parama prisidėjo AB „Naujasis kalcitas", UAB „Medis ir betonas", du naujus kranus sumontavusi Šiaulių UAB „Kvadrika

UAB "Interneto svetainių dizainas"